Thursday 27 June 2013

Without passion life is nothing

Heips!
Kust nüüd alustadagi... Hommik algas sellega, et Eliise läks pubi koristama, üksi, kuna nüüdsest teeme me vahetustega, et üks sulgeb õhtul ja teine koristab. Olenemata sellest, et mul oli võimalus magada tõusin ma ikkagi sama kell üles. Hommikupooliku veetsin kodustega suheldes, mis oli sõnu seletamatu... oh jah :) Siis nagu ikka hakkasin ennast viimasel minutil sättima ja tormasin tööle. Mina tegin täna orderinge ehk siis võtsin toidutellimusi ja Eliise aitas, aga nagu ikka neljapäeval pole lõunal mitte ühtegi klienti. Kuna Gusil ja Craigil oli mega pikk jutuajamine teises toas, mis tundus siuke päris intense, siis meie Eliisega üritasime olla nii vait ja viksid kui võimalik. Kui nende jutuajamine lõppes, siis Gus teatas meile, et mina pean täna töötama kella 5ni ja Eliise 3ni, ühesõnaga et Gus saaks vahepeal veits rohkem puhata. Ja olingi ainult mina üksinda suures pubis, mitte ühtegi klienti ja ainukeseks meelelahutuseks igapäevase lehe SuDoku. Nii vahva. Siis tuli Craig oma geniaalse ideega, et ma pean õues muru kastma. No olgu, läksin siis, ja ülla ülla vihma hakkas sadama, ja mis mina pidin tegema, ja jah muru edasi kastma. Makes sense.  Siis pärast oma vahetust oli mul 2 tundi ja siis juba jälle töö töö töö. Midagi erilist ja põnevat ei juhtunud. Aga kokkuvõttes oli hea päev :)

Love always
Mari

No comments:

Post a Comment