Sunday 2 June 2013

We turned two pages of our journey book

We finally did it, jõudsime Londonisse! (first day)

Esimesed sammud Inglismaal tegime London- Standsted lennujaamas. Jõudsime umbes kella 3 paiku ja võtsime suuna koheselt Londoni kesklinna. Sõit sinna võttis 1,5 h, bussis. Polnud just kõige hullem, aga me olime juba lennukis istumisest nii väsinud , nii et võite ise arvata. Jaaaa jeesus see London traffic oli alguses ikka päris hirmus. Kõik on tagurpidi, isegi bussiuksed teisel pool, nüüd kahe päevaga oleme juba päris ära harjunud :D
Londonis läksime maha Liverpool Stationis ja sealt otse edasi London Bridge. Suuna võtsime otse Daria juurde, kes majutab meid, et oma kohvrid ära panna. Ta elab Bromley linnaosas ja sõit kestis 1h, ehk  kokkuvõttes olime Daria juures 6pm. Dariat ise praegu kodus pole, ta on Boliivias, aga meid võttis vastu ta abikaasa, kes on the real London Man, nii vahva vanamees, u 55, ta  mega sõbralik ja ta inglise aktsent on lihtsalt parim. Oma toaks saime vist maja kõige suurema toa, teisel korrusel ja mega cozy. Maja on nunsukas ( mari sõna) tegelikult täiesti inglise stiilis maja, hästi väike, kitsad koridorid, igal pool koikud ja pikliku tagahooviga. Elamiseks mega mõnus ja saab tunda sellist õiget inglise pere elu.
Oma uues kodu veetsime oma 15 min ja siis läksime linna avastama ning meil oli ka vaja mari ema ja tädi kohvrid nende hotelli viia. Nende hotell asub Victoria linnaosas, mis on mega uhke ja ilus. Vaatasime seal ka veits ringi ja lõpuks otsustasime, et peaks midagi sööma, nii et valisimegi kõige parema ja ligema söögikoha - NANDO´s. Toit oli niiiii hea ja võime julgelt öelda, et armusime. Nando´ses pakutakse mehhiko pärast toitu ja valikus nii palju erinevaid toite. Meie neljakesi otsustamise, et võtame Journey, ehk saab valida kõik koostisosad, mida su toit sisaldab, nt võtsid spice chicken wings, chips, corn and frozen yoghurt. Umbes nii me siis võtsimegi ja praed olid suhteliselt normaalsed, aga teenindaja küsis kas me oleme under ten, sest me kõik olime valinud seda, mis tavaliselt lapsed söövad, jepp päris piinlik oli, aga jogurt ja jook oli bottomless, nii et me olime lõpuks ikka päris full :D
Kõhud täis suundusime London Eye juurde, mis oli kahjuks kinni juba, aga vaade, mis sealt avanes oli ikka pretty amazing. Õhtul on London hoopis teistsugune !
Lõpuks kell oligi juba 11pm ja kuna me mariga elame suht kaugel siis otsustasime koju minna. Koju jõudsime siis 1 am, jeees meie teekond koju kulges 2 h, tegelikult me suutsime valele poole sõita :D, tegelt asi selles, et bussid sõidavadki üpris pikkade ringidega ja meie linnaosa on päris kaugel. Ahhh jaaa ma täitsa unustasin mainida, et minu lemmikud on punased double-decker'id. Kõik ühistrasport on nende peale ülesehitatud ja need on nii vaffad. Saame igapäev nendega vurada Londonis :D
Igatahes esimene päev lõppes siis sellega, et pakkisime mõned asjad veel lahti, tegime voodid ja magama ära! night night xxx

Eliise

Pildi esimesest päevast. Kõik on tehtud telefoniga, nii et kvaliteet pole kiita ja natsa segamini on ka :D

NANDO's

My London Eye

Hold please!

my world

viimased rõõmud
Jõudsime Londoni lennujaama

Just waitin my customer. Taksod lihtsalt seisavad terve päeva nii

Jaaaaa saabus teine päev...

Kuna öö oli päris huhhuuhhh... siis hommikul üles tõusta oli ikka mega katsumus. Ainuke asi mis meid voodist välja ajas oli söök. No ilmselgelt. Sõime ikka siukest proper English breakfast'i- bread and jam. Hakkasime just vannitoas toimetama, kui kuulsime kellegi samme ja saime surmakrambid (me ei teadnud, kas keegi üldse kodus on), sisse astus perepoeg...Tundu täitsa tore ja abivalmis, andis meile wifikoodid ja puha. Siis panime end valmis ja hakkasime linna poole sättima. Sõitsime bussidega ja metroodega ja ei noo nendega nalja saab :D Kujutate ette mina ja Eliise kahekesi suures linnas eks.... :D Okei kuhu ma nüüd jäingi.. ahah Journey lõppes siis Oxford streedil, seal saime empsi ja Monsaga (tädi) kokku ning esimese asjana pmst tormasime ( okei vb ainult mina ) Primarki. Ei taha küll seda mainida, aga mida asja me veetsime seal poes 2 tundi, ma ei kujuta ette kuhu see aeg kadus. Või noh suhteliselt arusaadav ka kui minna sinna Laupäeval ja veel nii busy'le tänavale ka. Üks nõuanne- trügige järjekordades, muidu on pekkis :) Ostsime igast põnevaid asju, ja nii palju jäi veel ostmata, niiet.... Siis seiklesime veel veitsa poodides ja kuna reedel London Eye peale ei saanud, siis läksime täna, või noh ema ja tädi. Meie logelesime pargis ja nautisime vaadet mmmm :) Kui nad ratta pealt maha tulid siis hakkasimegi kodu poole liikuma. Kui ma tõesti peaks kunagi Londonisse kolima, siis ausalt Victoria linnaossa, see on lihtsalt nii ilus ja ahhh... kõik on käe-jala juures. Oleme olnud siin ainult kaks päeva, aga juba on see koht nagu kodu.