Saturday 29 June 2013

Always tired

Hei hei sõbrad!
Tänane päev oli üpris tore! Hommik algas minul kella 11 ajal ja Maril varem. Mari pidi täna koristama üksi hommikul, pretty hard I know. Kell 12 läksime mõlemad tööle ja 12.30 sai Mari teada, et ta ei pea hommikul töötama, vaid alustab kell 3, lucky one. Mina töötasin kell 3ni ja  mul oli ainult üks kleint, ühe õlu ja ühe võileivaga, pretty boring :) Mari alustas kell 3 jälle ja mina lõpetasin kell 3. Mari sisustas oma 3 tundi filmi vaatamisega ja sama tegin ka mina, vaatasin filmi ''Gone''. Ma algul arvasin ,et see on meiga õudukas, aga tuli välja, et suht action. Ma suutsin veel oma nelja tunni sisse sokutada jooksmise, mis tundus mega hea, sest ma polnud vist nädala aega jooksnud. Kell 7st alates töötasime koos jälle, tegime mõlemad nii baari tööd kui ka orderinge. Ahh jaa kui mina olin 4 h puhkusel oli Maril korraga 30-40 inimest ja Mari pidi tegema cateringi, ta ütles, et algul tundus natuke awkward aga lõpuks harjus ära :) Mõlemad lõpetasime umbes 11 ajal, ma jäin veel alla ja rääkisin juttu inimestega, Mari läks magama, kuna tema tööpäev oli ikka päris hard. Praegu just jõudsin oma tuppa  kell on 3.24 ja kohe off to sleep. Mari juba magab. Homme kl 10  hakkab kõik otsast peale, õnneks koristame koos :)

Cheers,
Eliise

No comments:

Post a Comment