Monday 10 June 2013

Another day in paradise

Niisiis, meil juba 11 päev siin armsas Londonis. Võib öelda, et oleme oma kodu täiesti ära omastanud. Papat pole kodus, mis tähendab, et elutoa teenused full on. Kell 12 oli mul skype intervjuu ühe pereemaga, kes otsib endale suveks nannyt. Natsa närvis olin ka enne seda, aga kui kõne tuli, siis oli nagu vuuuh... närv pühitud, kuna see tädi oli nii tore ja sõbralik. Küsis igast küsimusi, et mida ma Eestis teen ja mis mu tulevikuplaanid on. Siis rääkis pisut endast: Ise on ta Brasiiliast pärit ja isa vist Saksamaalt, kui ma õigesti aru sain. Hetkel on neil nanny Itaaliast, aga see läheb kohe ära ja seepärast nad uut otsivadki. Peres on neil kaks last väikest tüdrukut 4 ja 1 aastane. Ja ta isegi näitas mulle oma maja. Ma rääkisin talle, et mul on siin ka sõbranna, kellel oleks hädasti samasugust tööd vaja, ja ta oli kohe, et "oh jaaa.... mul endal küll vaja pole, aga ma saadan meilid laiali, vb kellelgi mu sõbrannal on vaja, et üritame ikka Eliisele ka töö leida". Nii abivalmid on nad ikka kõik. Ühesõnaga intervjuu läks hästi, ja kokkulepe jäi et homme saan teada, kas sain töö või mitte, sest tal oli paar kandidaati veel. aa muide see pere elab Holloway's , mis on mingi 13 minutit metrooga Piccadilly circusest. NII LÄHEDAL IKKA!!! Täitsa perf pakkumine, nii loodan, et saan selle. Fingers crossed.See tehtud, mõtlesime, et ei viitsi enam niisama passida, ja läksime jooksma (oma tavalisele mägisele ringile). Võttis ikka jubedalt läbi, ma pmst surin oma tänavanurgal ära, Eliise pani reipalt edasi, ja üks naaber kõndis mööda ja naeris. well...... Siis saime veel paar meili, ja kell 8 pm teen ma arvatavasti veel ühe skype intervjuu. Niiet täitsa busy päev olnud. Siin on iga päev olnud siuke kummaline ilm- pole päikest aga pole ka vihma, pole külm ja pole ka soe- proper english weather. Natsa masendav. Õhtul on tv-series maraton, kuna telkust tuleb 90210 ja Made in Chelsea. Hell yeah! aaaa eile õhtul vaatasime veel ühte mega head filmi (kes soovitusi tahaks) - "Safe Haven"- no tõesti hea film.

Love Always
Mari xxx

No comments:

Post a Comment