Tuesday 18 June 2013

Every day there is something new

Heipa hei! Enne Eestist äraminekut, loeti meile sõnad peale, et me peame siin iga päev midagi uut tegema, midagi mida me vb kodus ei teeks. Seda lubadust oleme siimaani täitnud hüppeliselt, mõni päev teeme selliseid asju lausa mitu korda, mõni päev aga ei tee üldse. Aa ja tahtsin veel mainid, et tegelt oleks pidanud see postitus tulema siia eile, aga kuna meie internet mängis meile õhtul pisut vingerpussi siis kirjutame seda nüüd. Ühesõnaga mis siis eile toimus. Magasime KAUA.... siis kella 1 paiku läksime jooksma, aga seekord teisele poole. Tee peal nägime ühte lahedat parki, kus on kaks tennise väljakut, jalka väljak ning suur laste mänguplats. Päris vinge, siis nägime veel lambakesi. Teepeal sõnumineerisime oma uute sõbudega, ja leppisime kokku, et täna võiks midagi lahedat teha........ja meie geniaalne idee oli.....ohh mängime tennist. Ja nii me siis saimegi kell 4 kokku Callum'i ja Chris'iga. Tüübid küsisid kohe, et kas me oskame tennist....ja meie vastus oli, et me pole mitte kunagi seda mänginud, et nad saavad meie üle veits naerda. Chris'il oli väljaku võti ja nad võtsid meile ka reketid. A ja ma ei saa mainimata jätta,et okei ma saan aru et neil kõigil on IPhone'id, aga deam.... Callum lihtsalt kukutas enda oma maha ja kogu tagus mõranes. Normaalne, ja ei mingit pettumuse reaktsiooni. No hea küll. Kuna me Eliisega ei tea tennisest mõhkugi, siis obviously mingeid reegleid me paika ei pannud, va see et meie jaoks polnud sellist asja nagu out, aga Callum ja Chris pidid arvestama joontega, mis kujunes lõpuks üheks väga segaseks mänguks. Meil tuli isegi päris hästi välja esimese korra kohta, kuigi mõned mööda panekud olid ikka liiga naljakad, plus neil oli kaasas 6 palli millest me suutsime ära kaotada 2 või 3 ( No tegelt pmst ainult mina ja Callum). Mäng oli väga lahe... no Eliisel ja Chris'il puudus täielik meeskonnavaim, Eliise suutis Chrisi kolm korda palliga lüüa, vaene tema, ei ei tegelt olime ikka päris võrdsed meeskonnad, või noh.... : D ma ei ütle rohkem midagi. AA ja siis kui me käisime palle otsimas, suutsin ma jälle midagi korda saata...nii tavaline... Ma nii umbes täpselt teadsin kus see pall olla võiks ( btw kõik pallid kukkusid metsa/võssa) ja ma läksin muidugi ees eksju, megalt üritasin otsida, ja siis tuleb Callum tagant ja ütleb midagi ja alguses ma ei saanud aru et ta üldse midagi ütles ja siis ma muidugi jätkasin enda otsinguid, ja nii umbes minut, ma kujutan ette et Callumil võis päris naljakas olla, kuna ta oli seda palli, mida mina otsisin juba pikemat aega enda käes hoidnud :D :D samal ajal kui meie haigelt otsisime siis Eliise ja Chris lihtsalt seisid, või mina ei tea üritasid teha nägu et nad otsivad, ainukesed sõnad mida nad ütlesid olid "Yep, we lost them." and thats it. Ühesõnaga andsime alla. Siis õpetasime neile veel ühe uue eesti keelse sõna 'kõrvenõges', mis neil kõlas rohkem nagu 'KÕrVÄNÄGÄS' r on väike kuna nad ei oska seda väga hästi põristada :D pärast otsinguid ei viitsinud me enam mängida kuna me olime seda teinud selleks hetkeks juba 2 tundi, siis lihtsalt istusime murul, rääkisime ja meie saime Eliisega oma inglise keelt praktiseerida, õpetasime neile natsa hundiratast, ja meie saime Eliisega hea kõhutäie naerda. Kui ma peaks neid kahte tüüpi iseloomustama, siis Callum tundub siuke arukas ja seltskonna korralik, aga Chris....vuuuh tüüp on ikka liiga enesekindel, naljakad tüübid siuksed. Tulime koju, sõime ja kell 8 läksime alla pubisse, kuna eile oli live music lihtsalt keegi mõtles jammima hakata, nii lahe. Varsti ühinesid meiega ka Callum ja Chris, kes said meiega olla vähe aega, kuna Callumil on täna eksam ja Chris tahtis koju Made in Chelseat vaatama minna : D Jeesus. See on ikka nii veider et neil kool nii kaua kestab, näiteks Chris peab käima koolis Juuli lõpuni, ridiculous. Istusime veel pubis pärast nende äraminekut, ja mul tekkis täiega tahtmine nende jämmaritega ühineda ja veits laulda, kuna vau millal ma viimati seda tegingi. Ja nii see läks ühinesime Eliisega kahe pässiga (üks naine kutsus neid nii- two old farts :D ) Laulsime Hit the road Jack'i, Sweet home Alabama't ja mingeid laule veel. Craig ütles et järgmiseks nädalaks peavad laulud selged olema ja meil on kahte mikrit vaja. Oli tore õhtu :D Eilse tennieseturniiri tagajärjed kandusid üle tänasesse hommikusse- mõlemal on paremas käes pidev värin ja minul on vasaku jala peal kaks sinikat, kuna ma suutsin ennast oma vägevate liigutuste tagajärjel reketiga lüüa. Täna lähme vist linnatuurile Witneysse.

Love always
Mari


Meie pubikene esmaspäeva õhtul

No comments:

Post a Comment